5 Ağustos 2012 Pazar

Bay Çikileta ile çok özel röportaj




Twitter'in En sempatik aynı zamanda En samimi ve Komedi Adamı Bay Çikileta ile Twitter üzerine ve kendi dünyası hakkında çok özel röportaj gerçekleştirdik. Şimdi sizi röportajla başbaşa bırakıyorum .... 







Öncelikle sizi tanıyalım Bay Çikileta kimdir?

Bay çikileta 86 yılınca ankarada doğan ankarada büyüyen tipik sıcak kanlı bi ankaralıdır. üniversiteyi de ankarada okuduğundan dolayı ankaranın bebesidir diyebiliriz yani.


Herkese sormakta oludugumuz bu soruyu size de soruyoruz. İlk ne zaman twitter kullanıcısı oldunuz ve neden twitter hesabı açma gereği duydunuz?


Twitter’a ilk girişim 2009 du,kişisel bi hesabım vardı ve bu hesabı ünlülere laf sokmak için açmıştım kimliğim belli olmasın diye. sonradan kimseden baktım cevap gelmiyor bende dedim madem öyle bende güzel twetleri seçip retweet yaparak insanlara güzel Tweetler okutayım. ve Rtci oldum sonradan arada kendim de yazmaya devam ettim tabiikide

Neler yapmayı seversiniz hobileriniz nelerdir ?

Valla şuanda yaptığım tek şey işim. ama işim de ofis olduğu için sabah akşam twitter dayım. twitterda eğleniyorum. güzel twitler okumak hoşuma gidio. tabiiki bunun haricinde komik olan ne varsa dizi yada film farketmez izlerim.. leyla ile mecnun hastasıyım mesela.. sporla da ilgimi sorarsanız PESden ibaret. bu arada pesde rakip bulamıyorum...


İlginç bir özelliğiniz var farklı bir kişilginiz var sanki normal hayatınızda deli dolu birisimisiniz ?


Arkadaşalrım arasında 'piç^' olarak anılan biriyim. çünkü 24 saatimin uyumadığım diğer kısımlarında insanları güldürmekten ve gülmekten çok hoşlanırım. 2005 yılında beren saat ve engin akyürekle beraber ankara elemelerinde ankara finaline kalmıştık Türkiye’nin yıldızlarında. daha sonra elendim. hayatımın dönüm noktası olduğuna inanıyorum o elenişimin...


Twitter kullanıcıları sizi bilir bunu bizede yansıtıyorsunuz komik ve aynı zamanda samimi birisiniz. Twitter'da TT yapan biri olarakta biliniyorsunuz TT yapmak nasıl bir duygu?

İlk TTmi henüz 2bin takipçim varken yaptım ve o gün gerçekten inanılmaz heyecanlanmıştım. şuan Tt olacağını biliyorum ama yine de ya olmazsa diye de düşünmeden edemiyorum yani o yüzden her TTnin ayrı mutluluğu var. tabiiki tek başıma değilim benim yardımcı olduğum yada bana yardımcı olanlar sayesinde bu kadar çok hashtag i trend tabelasına yerleştirdik. ama ego diye sorarsanız egom kesinlikle yoktur. biz ankaranına için ego sadece EGO dur. elektrik gaz otobüs. yada (erken gelen oturur)


Siz Radyo programı  yapmaya da başladınız yakın bir zamanda ve çok iyi bir çıkış içindesiniz radyo 
programınız hakkında neler söylemek istersiniz?


Henüz çok yeni olmasına rağmen inanılmaz bir dinleyici kitlesine ulaştım. dostlarımın reklam tweetleriyle de gittikce büyüyen bi kitlem var. (röportajı yanıltlayan kişi burda röportajı yapan kişiye minnettarlığımı söylemek istiyorum) gerçekten çok eğleniyorum ve dinleyicilerin de eğlendiğini düşünüyorum yoksa kim kimi saatlerce dinler ki?

iyi bir dinleyici kitlesi aynı zamanda iyi bir takipci kitleniz var radyo programı hariç başka bir planladığınız proje var mı ?


Ekimin başından itibaren istanbula yerleşiyorum şuan ankarada olduğum için bi projem yok ama istanbuldan sonra projeler olabilir.

Röportajımıza katıldığınız için size Teşekkür ediyorum Son Olarak Sizi Takip eden Takipcilerinize ne söylemek istersiniz?

Gün içerisinde gülmek isterlerse tweetlerimi okumayı deneyebilirler. ayrıca @nuri_verco hesabı da eğlenceli bi sayfa. deneyin derim herkese teşekkürler.. size de ayrıca teşekkür ederim enes bey röportaj teklifiniz için çok sevindim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder