9 Ağustos 2012 Perşembe

Patronun Yeğeni Profil Adminiyle Röportaj - Enes ÖZDEMİR

Patronun Yeğeni  ile kendi dünyası, Twitter ve  yakında hayata geçireceği projeleri hakkında konuştuk.



Öncelikle sizi tanıyalım Patronun Yeğeni Kimdir?
33 yaşında şehir şehir gezmiş eğlenceli sevimli
iyilik yap denize at kendime felsefe edinmiş biri

Patronun yeğeni ismi nerden gelmekte bu isim nasıl oluştu?


Bu ismi tanıdıklarım iş arkadaşlarım takip edemesinler beni bulamasınlar diye 15 yıllık kankam @zev_zek ile beraber bulduk.
gerçi artık buda ifşa oldu .

Twitter kullanmaya ne zaman basladınız neden twitter açma gereği duydunuz?

2009 yılında açtım. O zamanlar buralar bostandı. Türkçe twit yazan pek yoktu. Facebookdan sıkılmaya başlamamdan kendimi başka bir sosyal ortama ttım.

Hobileriniz nelerdir bunların içinden  en cok yapmayı sevdikleriniz nelerdir?

Araba kullanmak ve Hız yapmak en büyük hobim. Zevk alıyorum hız yapmaktan. Ayrıca çok güzel yemekler yapabiliyorum. Tüm dünya mutfaklarından. Yapamayacağım yemek yoktur ve hepsi parmakların yenilesi kıvamdadır.

Twitter'da çok iyi bir takipci kitleniz var yazdıklarınız iyi rt alıyor bu sizde nasıl duygu olusturuyor?

yazdıklarımın RT alması gerçekten beni mutlu ediyor. Gelen olumlu yada seviyeli olumsuz tepkilere mümkün olduğu sürece ayırım yapmadan cevap veriyorum. Asla Söz dalaşına ve küfüre girmem.


Twitter da çok iyi takipciniz var ileri donuk bir projeniz var mı ?

Yakın zamanda http://patronunyegeni.tumblr.com blog sayfasını açtım ve 140 karakterin fazlasını burada yazıp paylaşmaya çalışıyorum. Asıl ileriye dönük projem www.patronunyegeni.com adresini aldım ve bu ismi markalaştırıp bir e-ticaret sitesi kurmak.
bununla ilgili çalışmalara başladım ve profosyonel bir
ekipden yardım almaya başladım.

e- ticeret sitenizde genel olarak ne türlü satış gerçekleştirmeyi düşünüyorsunuz?

Bir zamanlar gittigidiyor sitesinin yaptıgı ancak sonradan iptal ettiği kullanıcıların kendi ürünlerini ekleyip açık artırma ile satmasını sağlayan bşr süte alt yapıları üzerinde çalışıyorum. Site üzerinden güvenli ticaret yapılıp satıştan komisyon ile para kazanmayı planlıyorum.

Son olarak Takipcilerinize ne söylemek istersiniz?

Onları seviyorum. Beni takipte kalıp Twitlerimi Bol Bol RT yapsınlar. Favorilerine eklemesinler .








Facebook safyamı ziyaret etmek için Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder