14 Ağustos 2012 Salı

ConDalton İle Çok Özel Röportaj - Enes ÖZDEMİR



Yine yeniden En Güzel Röportajlarla Sizlerleyim. Bu sefer Twitterin yine bir başka fenomeniyle bir röportaj gerçekleştirdik. Kendisi Twitter'in En iyi tweet yazanlarından ConDalton ile Twitter, sosyal medya, hedefleri ve profeleri, Aynı zamandada kendi dünyasına dair bir röportaj gerçekleştirdik. Bu röporataja kısa kısa cevaplar verdi ve tam 2 gün sürdü :) Evet röportajla sizi baş başa bırakıyorum.




Öncelikle sizi tanıyalım con dalton kimdir?

ConDalton, Mustafa Mısır, 92 Izmır dogumlu, dj, yazar, mimar, muzisyen ve sanatin bir cok alaninda eli kolu ayagi olan ben 

ConDalton ismi nasıl oluştu bu isimin bir anlamı var mı ?

Anlamı Daltonızmden gelır, gozle gorulmeyen, renk korlerıne yanı duygu korlugu yasayanlara bı tepkı verenlerın basında gelır ConDalton.

Hobileriniz nelerdir?

Muzık, edebiyat ve biraz sigara 

Twitteri ne zaman açtınız ve neden twitter açma gereği duydunuz?

2010da kız arkadasıma mısılleme yapmak amaclıydı yalan yok 

Bir amaç için açmadınız ama bir anda fenomen oldunuz ilgiyle takip edilen oldunuz ne bekliyordunuz ne buldunuz?

Ben sozlerle ıyı oynuyorum ınsanların duygularına tercuman oluyorum, sımardım da bıraz 

Söz yazarlığı da mı yapmaktasınız, Aynı zamandada yazarlıkda yapıyorsunuz var mı bir projeniz yazarlık üzerine?

1 kıtap yazmaktayım, hersey yolunda gıderse Eylul 2013'de pıyasada olacak, neyinkafasi.com'da yazıyorum aynı zamanda 

Dj likte yapmaktasınız nasıl başladınız dj liğe ve hangi radyolarda djlik yapmaktasınız ?



  • 4 sene oncesınde festıvallerde başladım, birçok clubda devam ettim, tamamen hevesdi. Ş
    uan radyomojo ve radyoaktivite'de DJlik yapıyorum.


    • Djlikte hevesle başladınız iyi yerlere geldiniz ileri dönük bir hedefiniz var mı 
      ?

      Hobı olarak yaptım, decamını dusunmedım mımarlık okuyorum zaten 

      iyi bir takipci kitleniz var ve iyi de rt alıyorsunuz bu sizde nasıl bir duygu olusturuyor?

      Şımardım tabi yalan söyleyemem ama ne oldum delisi olmamak lazım, mutluluk bir yandan ama bakma çok yalnızım.

      müzikle aranız cok iyi Türkiyenin en iyi clubunde şarkı söylemektesiniz bu nasıl bir duygu ve ileride beste yapıp piyasaya sürmeyi düşünüyor musunuz ?

      Bir ton isimle çalıştım zaten, mutfak tarafındaydık kendi çapımda bir ünüm var, geleceğim mimari ve edebiyat üzerine kurulu olacak.

      Bize bir yazar olarak Aşkı tanımlarmısınız? 

      Aşk cok ıstemektır kısaca

      Hiç aşık oldunuz mu olduysanız aşk sizce nasıl bir duygudur?

      Aşık oldum tabiki de fakat ne bok olduğunu anladıkdan sonra bağlanmayı bıraktım birilerine.

      yani aşık olun ama bağlanmamaya dikkat edin mi diyorsunuz?

      Aynen öyle, beklentiler çok değişti, ben duygusal anlamda tatmin olamıyorum.

      Aşk ayrılıllardan sonra size göre aşk nedir diye soruldugunda nasıl cevaplamaktasınız ?

      Aşk hazdır, tadına alışırsın bağımlılık yaptı sanarsın, alışkanlıktır, sıkılırsın derim.

      Son olarak sizi sosyal medyadan takip edenlere ne söylemek istersiniz ?

      Romantik olduğum doğrudur ama onlar bilmiyormuş gibi yapsınlar. 




      Facebook safyamı ziyaret etmek için Tıklayın







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder