4 Ağustos 2012 Cumartesi

Ogün Bayrak İle Kendi Dünyasını Konuştuk - Enes ÖZDEMİR




  • Twitter'in Fenomenlerinden Ogün Bayrak ile çok özel röportaj




    Öncelikle sizi tanıyalım Ogün Bayrak Kimdir ?


  • İstanbulda yaşıyorum, öğrenciyim. Hayata biraz erken yaşta atıldım. Daha önce turizm sektöründe çalıştım animatörlük yaptım onun için biraz fazla rahatım. Hayatı akışına bırakırım genel de kafama bişey takmam. Gezmeyi severim ama çıktığımda eve tek dönmeyi sevmem 

      • Twitter kullanıcısı ne zaman oldunuz ve neden twitter açma gereği duydunuz?
          • 2011 mayıs ayında twitter hesabımı açtım ama aktif olarak 2012 başlarında yazmaya başladım. Aslında twitter açma nedenim eski sevgilimdi. Şimdi bakıyorum da açmakla iyi etmişim 
          • Facebookta ve Twitteda iyi bir takipci kitleniz var her yazdıgınız yakından takip ediliyor bu sizde nasıl birduygu oluşturuyor?
            • Gayet güzel bi durum. Takipçi sayısı çoğaldıkca yazma şevki geliyor. Başlarda duygusal twitler yazıyordum ancak şimdi daha çok komik twitler atmaya özen gösteriyorum. Güldürebiliyorsam ne mutlu. 
            • Hobileriniz nelerdir?
            • Arkadaşlarımla eğlenmek en büyük hobim onun dışında rakı balık 
            • Hangi takim taraftarısınız?
            • Fanatik Fenerbahçeliyim. Çok nadir bununla ilgili tweet yazıyorum çünkü insanlar karşılık verdiğinde kendimi tutamıyacağım için hiç girmiyorum o işlere 
            • En sevdiğiniz yerli dizi film hangisi?
            • Seksenler
          • En sevdiğiniz yabancı dizi film hangisi?



                      • Breakin bad, spartacus, prison break

              • Son olarak Twitter ve facebook takipcilerinize ne solemek istersiniz 
                      • Beni takip etmeye devam etsinler. Onları seviyorum :)

                • Ogün Bayrak  TAKİP ET +

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder