3 Ağustos 2012 Cuma

Cümlecik ile Çok özel Röportaj - Enes ÖZDEMİR


Twitter’da Türkiye’nin TT gündemini belirleyen cümlecik ile çok özel röportaj. 







Öncelikle sizi tanıyalım Cümlecik kimdir?

izmirliyim adım kurtuluş reklamcıyım 3 aydır işsizim
sosyoloji 2. sınıftayım
üşengeç miskin ve tembel
29 yasındayım.

Neden Twitter açma gereği duydunuz?

.) o klasik bi durum sanırım eski sevgilimin kardeşi ona açmış
ben de dedim geliyorum o zaman
o hayır filan diyene kadar olay kopmuştu sonrada kontrolden çıktı zaten


Siz TT yapan kişi olarak tanınıyorsunuz Taglarınız TT olduğunda nasıl bir duygu yaşıyorsunuz?

TT yapmak keyifli bişey ama ben bunu tek başıma yapmıyorum benım gıbı dusunen ciddi bi arkadaş toplulugum var birlikte yapıyoruz ne yapılıyorsa, twitterda bi klişe vardı onu yıktık sanırım

Evet sizin bir grubunuz var #ÇETEproductions diye bize biraz grubunuzu anlatırmısınız?

Bu spontane gelisen bisey oldu aslında bastan aşagı şakadan ibaret
bı gece tt yaptık  arkadaşlarımla
sonra keyifli bisey yine denedık filan sonra birisi çete misiniz siz dedi
hosumuza gıttı oyle kaldı
sonra isim gelisti
biz samimiyetine inandıgımız sosyal sorumluluk projelerıne destek verıyoruz  onun dısında yaptıklarımız aynı kafa yapısında olan  arkadaş grubunun aksam bır saat stres atmak ıcın actıgı keyıflı konular oluyor.

#ÇETEproductions grubu olarak çok iyi ilerliyorsunuz bir projeniz var mı ?

bız en basından berı cıddıye almadıgımız ıcın bu hale geldı sanırım, kasmadan 1 saat takılıyoruz lıste olsada olmasada  cunku olayı cıddıye alırsak maksadından uzaklasacagına ınanıyorum
keyif aldıgımız surece devam edecek sanırım

#ÇETEproductions artık bir aile gibi #ÇETEproductions ailesine ne söylemek istersiniz?

tadını çıkartın.)
ya twitter o kadarda önemli bi yer degil bişey olmak için çabalayanlar çok bariz sırıtıyor itici geliyor bana, ortalama hepımız  gun ıcerısınde hayatla mucadele edıyoruz bu yaptıgımız bır saatlık etıket twitterın klasık twıt at rtlenmesını bekle olayından farklı bı baslık sohbet odası gıbı oluyor aynı frekanstakı ınsanlar  gunun stresını atıyor  böyle bakıyorum

Son olarak Takipçilerinize söylemek istedikleriniz nelerdir?

rt fılan delırtmesınler benı.)
keyfınıze bakın yemısım twıtterını,



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder