6 Ağustos 2012 Pazartesi

Lady's Tweet ile Çok Özel Röportaj - Enes ÖZDEMİR

Twitter diyince akla ilk gelen profillerinden bir tanesi olan ve En iyi tweet yazan aynı zamanda da En iyi Retweet hesabı olan Lady's Tweet ile Çok özel röportaj gerçekleştirdik. Kendisini En çokta Burç yorumlarıyla tanımaktayız, Kendisiyle twitter üzerine ve kendi hesapları üzerine konustuk lafı fazla uzatmadan sizi röportajla başbaşa bırakıyorum. 




Lady kimdir, kimligin hakkında bilgi vermek ıstemedigin icin karakterini, nasıl biri oldugunu anlatır mısın?

 Lady, iyilik yapmayı ve yardım etmeyi seven, az ile mutlu olup, hep daha fazlası için uğraşan, hırslı, tembellikten nefret edip, yorulmaktan büyük haz alan, aşırıya yakın duygusal, insanlarla mesafeli durmayı seven, onları kırmaktan ödü kopan; sevgi, saygı dolu bir ailede erkek gibi yetişmiş,ama kadın olmaktan gurur duyan, annesinin prensesi, abilerinin çiçeği, evin tek kızı, ha bir de 29 yaşında :)

Twitter'i Kullanmaya ne zaman başladınız ve neden twitter açmak istediniz?

  • Twitter'ı yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum, şahsi hesabımı 2 yıl önce açmıştım, ondan 6-7 ay sonra da RT hesabı açtım yani Lady doğdu. Başta arkadaşlarım, kuzenlerim çok ısrar etti twitter'a gelmem konusunda, ben epey bir süre kabullenmedim bu platformu, çok saçma gelmişti,
  • insanların anlık paylaşımlarından, düşüncelerinden banane bunun neresi güzel diye düşünürdüm,
  • fakat daha sonra bunun yanlış bir düşünce olduğunu anladım tabi, hatta ben de çevremdekilere önermeye başladım, çünkü ben çok faydasını gördüm buranın.

    Lady_rt hesabınızı açtığınızda ne planlamıstınız umdugunuz gibi oldumu bugünlere geleceğini hiç düşünmüşmüydünüz?

    • Kesinlikle hiçbir plan yoktu kafamda ve bu kadar büyüyeceğini asla tahmin etmemiştim.


    • Bir gün evde çok sıkıldığım bir anda, farklı bi hesap açmak istedim, daha çok insanı okumak, daha çok fikir öğrenmek için, 
      bu ne olabilir ne olabilir diye düşünürken hadi rt hesabı olsun dedim ve adını da Lady koydum :)

    • Farklı hesaplarınız var kontrol etmek zor olmuyor mu?


      • Elbette ki zorlukları var, bazen çok sıkılıyorum hiç girmiyorum, hatta hesaplarımı dondurduğum zamanlar da oldu, sonra geri açıyorum. B
        en twitter'ı sadece eğlence amaçlı kullananlardanım, orayı bir iş, görev olarak düşündüğüm an yük geliyor her şeyi.



      • Lady Sağlık hesabı açtınız bu hesaptan faydalanan 
        insanlar oldumu bu hesap hakkında size nasıl yorumlar 
        geldi?

        Öncelikle ben sağlıkcıyım zaten, mesleğimle alakalı bir sayfa açmak istedim ve Peygamber Efendimiz'in (S.A.V) söylediği ''insanların en hayırlısı insanlara faydalı olandır'' sözü benim hayat felsefemdir. Böyle bir sayfa açıp bildiklerimi ya da araştırıp insanların işine yarayacak bilgileri paylaşmak istedim...
        Gelen yorumlar ise hep olumlu, bir çok kişi teşekkür bile ediyor, ben beğenildiğini düşünüyorum, 1 ay gibi kısa bir sürede 7 bin küsür takipçiye ulaştı, retweet edilip daha çok kitleye ulaştıranları görüyorum bunlar beni mutlu etmeye yetiyor; daha da önemlisi sigaraya asla tahammül edemeyen biriyim, sayfamda daha çok sigaranın zararlarına ağırlık vermeye çalışıyorum, o bilgileri 3 kişi okusa, sigaradan soğusa, bıraksa ben mutluluğumu anlatamam işte o zaman :)

        Çok büyük bir RT hesabısınız var gün içerisinde RT yapmakdan bıktığınız oluyor mu? Dm ne oranda geliyor?

        • Ladystweet'den dm almıyorum zaten, nerdeyse en başından beri almıyordum, şimdi Lady_RT 'yi başka bir hesaba taşıdım ve takipçisi henüz 67 bin olmasına rağmen günde 500-600 dm geliyor.
        • RT yapmaktan hiç sıkılmadım şimdiye kadar, hatta şu tweet de güzelmiş, bunu da okusalar derken abartıyorum bile bazen, sadece beni sık boğaz ettiklerinde, sürekli link attıklarında,
        • ya da yapmadığım zamanlarda ısrarla açıklama istediklerinde sıkılıyorum. Sabırlıyımdır, 10 kere açıklama yaptığım,kırmadan tweetini beğenmediğimi anlattığım insanlar oldu, ama bazen o kadar yoruyorlar ki blockluyorum mecburen kusura bakmasınlar.



          RT yaparken en çok neye dikkat edersiniz. Çünkü bunu okuyan okuyucular eminim size DM yollayıp RT yaptırmak isteyecektir. Ne tür tweetleri RTlemiyorsunuz örneğin?



          • RT yaparken her kesime hitap eden cümleleri seçmeye çalışıyorum, kendi zevkim öncelik tabi, hiçbir zaman +... rt almış tweetleri retweetlerim gibi saçma bir kuralım olmadı,
          • çünkü rt hesabının amacı o zaten, 300 rt almış bir tweet zaten duyulmuştur, kendini daha da yürütür, ama öyle güzel fikirler, cümleler, espriler yazıyorlar ki,öyle kaliteli yazarlar var ki, onları duyurmak daha çok hoşuma gidiyor.
          • Hangilerini yapmam sorusuna gelince, artık bunu herkes biliyor sanırım argo içeren tweetleri rt'lemiyorum, içinde lan lun kelimesi geçse bile bana fazla geliyor:) Taraf tutucu ve şaka bile olsa şahıslara hakaret içeren cümlelere sayfamda yer vermemeye özen gösteriyorum.

            kendinizi fenomen olarak görüyo musunuz?

            Fenomen olarak görmüyorum, ama herkesin tanıdığı, seveni kadar düşmanı olan büyük bir profil olduğum kesin. 

            Bayan fenomen olmak zor mu? erkekler bi şekilde ağır cevaplar verebilir ama bence bayan fenomenleri işi gerçekten zor. Siz ne durumdasınız zorlanıyo musunuz?



            • Hayır ben zorlanmadım hiç, özellikle erkek takipçilerim konusunda hiç başım ağrımadı, seviyeyi aşan, rahatsız eden hiç olmadı bugüne kadar..
            • Ama çok fazla merak ediyorlar, bazen soruları bunaltmıyor değil, adımı, yaşımı öğrenmeleri de kesmiyor, ne yersin, ne içersin, şöyle misin , böyle misin....Lady'nin de sıradan bir insan olduğunu kabullenemiyorlar nedense.

              Röportajımıza katıldığınız için teşekkür ediyorum. Son olarak çok kıymetli takipcilerinize ne söylemek istersiniz ?



              • Ben teşekkür ederim. Takipçilerime kendi adıma ve tüm rtciler adına şunu söylemek istiyorum, biz bu düşünceyi bir türlü değiştiremedik çünkü,


              • rt hesaplarını bir makine, otomatik program gibi görüyorlar, 7/24 online olduğumuzu düşünüyorlar,tüm dm'leri okuma imkanımız olduğunu sanıyorlar, ama böyle bir durum yok malesef.K

                      • eşke okuyabilsem, herkese tek tek cevap verebilsem ama mümkün değil.


              • Onlardan ricam böyle durumların olabildiğini düşünerek davransınlar. Bizi maaşlı çalışan twitter personeli olarak görüyorlar, rt'lerini yapmadığımız zamanlarda hesap soruyorlar, ya da küsüyorlar, beni en çok üzen nokta bu..


                          • Ve en tahammül edemediğim bencil olmaları, herkese değil sözüm  elbet ama çoğunluk böyle, bizim hem kendi hesabımızı büyütüp, hem onların hesaplarını büyütmemizi  istiyorlar, ama kimse ben de karşı tarafa yardım edeyim biraz demiyor.

                      • Bu hiç tasvip etmediğim, eleştirdiğim bir tarzdı ama üzülerek ve açık açık söylüyorum, senin de sayende takipçilerime bu düşüncemi paylaşma fırsatım oldu, artık daha çok kıymet bilen, verdiğim desteğe karşılık veren insanları sayfamda ağırlıyorum.

                • Teşekkürler, Sevgiler...









                Facebook safyamı ziyaret etmek için Tıklayın

1 yorum:

  1. Çok güzel bir röportaj olmuş emeğinize sağlık.. biz zaten Lady'i bir melek olarak tanıyoruz ama bu yazıyla daha derinden tanıma imkanımız oldu teşekkürler.. Lady başarılarının devamını diliyorum hiç bir Rt hesabı onunki kadar etkili olmuyor bunu da eklemeden GÖÇemeyeceğim :)) hadi göçtüm ;)

    YanıtlaSil