2 Ağustos 2012 Perşembe

Twitter ünlülerinden twetimgeldi ile özel röportaj - Enes ÖZDEMİR





Twitter'in Ünlü Fenomenlerinden @twetimgeldi kullanıcı adını kullanan Gökhan Altınorduyla kendi dünyasını konuştuk.







Normal hayatınızda ne işle meşgulsunuz?

İzmir’liyim. Yaklaşık 8-9 ay önce tası tarağı  toplayıp İstanbul’a taşındım. Sürekli uğraştığım, sevdiğim ve üzerine çok vakit harcadığım sosyal medya sektöründe, biraz daha profesyonelleşip bu işten para kazanmak için, herkesin yaşamak istediği şehri bırakıp kendi yaşamak istediğim yere taşındım. Şu an özel bir reklam ve sosyal medya ajansında çalışıyorum. Kabul etmek gerekir ki, çoğu sektörde olduğu gibi özellikle sosyal medya sektörünün merkezi de İstanbul. Şimdi yapmak istediğim bir işte ve yaşamak istediğim şehirdeyim. Twitter haricinde bazı sitelerde yazılarımla, yorumlarım ve yöneticiliklerim bulunuyor. Yani internet ve sosyal medya ile baya bi iç içeyim. Bunlar haricinde o party senin bu party benim gezip, alışveriş yapmayı severim. Tabii ay sonu kredi kartları ekstrelerine bakmaktan nefret ediyorum.

Ne zamandan beri twitter kullanmaktasınız ?

18 nisan 2011 tarihinde açtım, aslında eski sayılmaz pek. Daha önce kendi adımla bir hesabım vardı fakat 200-300 civarlarındaydı takipçi sayım. O hesapta kendi ismim olduğu için çok rahat yazamıyordum ve bende bu hesabı açma gereği duydum. Gerçi sonra tanındıkça, adım ifşa oldu ama, olsun. Hesabı ilk açtığım zaman hiç bir beklentim yoktu. Bio’mdan da anlaşılacağı gibi makara muhabbet yapmak için açtım, gerçi hala öyle, fakat işim gereği profil sayfama biraz daha özen gösteriyorum.

Neden twitter hesabı açma gereği duydunuz?


Ben her zaman nerde bi yenilik nerde yeni bi oluşum varsa hep onları deneyip kullanmayı severim. Twitter’ı da ilk çıktığı günden beri kullanıyordum.

Twitter'da iyi bir takipci kitleniz var tweetlerinizde iyi RT alıyor bu durum sizi ne kadar mutlu ediyor?


Tabii ki RT bizim velinimetimizdir J Yazdıklarımın başkaları tarafından beğenilip paylaşılması ve gelen olumlu tepkiler beni çok mutlu ediyo. İnsanı sürekli yazmaya itiyo bu durum ve beğenilip paylaşıldıkça da git gide büyüyen bi hesap olmuş oluyor.

Her gecen gün twitter'da takipciniz artıyor iyi bir takipci kitleniz var Planladıgınız bir proje var mı?


Evet dediğim gibi artık belli bir yerden sonra sürekli daha da artan bir hesap var ortada. Gündem ve kendi espri anlayışımla birlikte sürekli komik ve yaratıcı (bana göre J) tweet atan bir sayfam var. Proje olarak ise belli bir takipçi sayısına ulaşan çoğu kişinin yaptığı gibi “sen ne zaman kitap çıkartıcaksın” sorusu bana da geliyor bazen, öyle bir hedefim şimdilik yok. Ama neden olmasın.  

Hangi takim taraftarısınız?

Galatasaray. Beni takip edenlerin çoğu bilir bunu. Zaman zaman kendimi tutamayıp rakip takımlar aleyhinde tweetlerim oluyo ve bundan baya bi zarar görüyorum. Her unfollow yediğimde bir daha fanatik tweet atmıyıcam desemde kendimi tutamıyorum.


Hobileriniz nelerdir?


Çok klasik bi soru bu ya ama sevdiğim arkadaşlarımla görüşüp eğlenmek kadar beni mutlu eden bişey yok diyebilirim.

En çok yapmayı sevdiğiniz şeyler nelerdir?


Uyumak. Çok net :))) Ama sadece hafta sonu biraz tadını çıkarabiliyorum onun.

Yayına yeni başlayan
www.sporttr.com sitesini nasıl buldunuz?

Spor konusunda bir çok site var ama bir çoğu yayınlarına amatör olarak devam ediyor. Sporttr.com bence yayınladığı içerikle ve kadrosuyla çok iyi yerlere gelip profesyonel olarak kısa zamanda herkesin duyacağı bir site olma yolunda. Hepinize başarılar.

Son olarak Takipçilerinize söylemek istedikleriniz nelerdir?


Beni takipte kalınız :)))

Gökhan Altınordu (@twetimgeldi) : https://twitter.com/twetimgeldi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder