6 Ağustos 2012 Pazartesi

Twitter'in En iyi yazanlarından DEMİR ile çok özel Röportaj

Twitter'in Ünlü Fenomenleriyle Röportajlarımız devam ediyor. Bu röportajımızda Twitter'in En iyi Yazan Hesaplarından olan aynı zamanda eski bir RT hesabı olan @TrendManiaC ile kendi dünyasını değindik bunun yanı sıra Twitter ve Retweetcilik üzerinede konuştuk.



Demir kimdir bize demiri anlatır mısınız?

Demir 83 doğumlu özel bir şirkette çalışan sıradan bir insan
Aslen Eskişehir doğumluyum ama 20 yıldır Sakaryada yaşıyorum.

Hobileriniz nelerdir neleri yapmayı daha çok seversiniz ?

Görmediğim yerler görmeyi çok severim. Arkadaşlarımla vakit geçirmek vazgeçilmezimdir. Carting yapar yeri gelir batak oynar. Sakarya'nın manzaralı yerlerinde sohbetler ederiz. Sapanca kenarında vakit geçirmek en sevdiğim yerdir.
Ve en büyük hobilerimden biride hatıra biriktirmektir. Hiç olmadık şeyleri hatıra diye saklarım. Mesela alınmış bir suyun fişini bile hatıra olarak saklıyorum. Veya bir sinema bileti. cins bir adamım anlayacağın.

Ne zaman twitter kullanıcısı oldunuz ve neden twitter açma gereği duydunuz ?

2009 sonunda şahsi hesap açtım. ama daha sonra hesabım kapandı. TrendManiaC'ı açtım yaklaşık bir yıl kadar önce. Bu hesaptan sonra yazdıklarıma daha az dikkat ettim. Daha az özenerek yazmaya başladım. Retweet yaptım. Soru Cevap yaparak daha çok kişiyle muhattap olmaya başladım.  Bu güne kadar bu şekilde geldim.

Sizin RT hesabınız vardı RT yapmaktaydınız RT cilik nasıl birşey Güzel  yanları neler aynı 
zamandada Zorluklar var mı Bize biraz RT ciliği anlatırmısınız ?

Retweet hesabı yönetmek zevkli olduğu kadar zor aslında. Yaptığınız tek şey Retweet gibi gözüküyor insanlar size makine gözü ile bakmaya çalışıyor. Ama aynı zamanda güzellikleride var. Hiç tahmin etmeyeceğiniz bir kişi sizin halinizi hatrınızıda soruyor. Bazı arkadaşlıklar bu şekilde başlıyor. Tabiki sizi yargılayan insanlarda çok oluyor. Retweet yaptığın için takipçi kazandın.
Veya ona Retweet yaptın bana yapmadın. Sana yazdım görmedin. Sen neredeydin neden Retweet yapmadın sorularına cevap vermekten DM limitiniz bitiyor. Bu hesabı kullananın bir özel hayatı olduğu ve sürekli başında duramayacağı hesaplanmıyor..

RT isteyenleri gördükçe iyi bir sekilde işinizi yaparken yogun  RT istekleri geldiğinde RT yapmaktan sıkıldınız anlar oluyor muydu?

RT yapmaktan sıkıldığım anlar daha çok özel istek geldiğinde oluyordu. Herkese 1 RT yapacaksam. Bana iki yap üç yap gibi istekleri geri çevirmek beni çok sıktı. Normal hayatmda da insanları kırmayan bir yapıya sahibim. Ama twitter beni mecbur bıraktı.
Hala profilime 50 ye yakın DM geliyor. Retweet yapıyor olsam sayının ne kadar olacağını düşünemiyorum.

Deneyimli bir RT ci olarak Yeni Rtcilik yapmaya başlayanlara ne tavsiyelerde bulunursunuz?

Kitle gözetmesinler bir kere. Mesela ben hiç +?? Rt almış olacak demedim. Çok yoğun olduğunda calışma saatlerime uygun şekilde vakit vermeyi denedim. Çok etkili olmuyor ama yinede o saatlere özen gösteren kullanıcılar var.

Arada Siz TT de yapıyorsunuz TT yapmak nasıl bir duygu Tagınız TT olduğunda nasıl bir duygu yaşıyorsunuz?

İlk TT yapmayı denediğimde 6-7 saat sonra TT olmuştu. Gerçekten sevinmiştim, kendimi mutlu hissettim. Daha sonra yakın bulduğum arkadaşlarım destek istediklerinde vermeye başladım. Genelde sevdiğim insanların düşündükleri TT ler için yazıyor ve Retweet yapıyorum. TT Listesinde görmekten öteye bu Tag'lara yazarken eğleniyorum. Paylaşım beni mutlu ediyor.
bu aralar kendim TT yapmayı denemedim. Zaten artık denesemde arkadaşlarımın beni yalnız bırakacağını düşünmüyorum. Her yaptığım TT de benden çok onların emeği vardır.

Takipci kitleniz çok iyi Attığınız her tweet iyi RT alıyor bu sizi mutlu ediyor mu ?

Bu konuda beni en çok mutlu eden tweetler her zaman yardım tweetleri olmuştur. Daha çok kişiye ulaşması beni çok mutlu ediyor. Twitter'da çoğu kişi çok duyarlı davranıyor. Bir arkadaşımın başına geldiğinde telefonunun susmadığını söylemişti. O zaman kendimi çok mutlu hissetmiştim. Genel olarak yazdığım tweetlerin Retweet edilmeside ayrı keyifli tabiki. Hiç kimse Retweet almayı önemsemediğini söyleyemez. Retweet aldığım zamanlar yazdığım tweetle aynı düşüncede olan kişileri görmemi sağladığı gibi beni mutluda ediyor. Bazen takip etmediğim ve takip etmeyen bir kişiyle sohbet olanağı bile sağlıyor. Fikir alışverişi yaptığım çok kişi oluyor.

Son Olarak Takipcilerinize neler söylemek istersiniz ?

Takipçi ve retweet kaygısını kenera bırakıp twitterın keyfini çıkarsınlar. 






Facebook safyamı ziyaret etmek için Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder